-طراحي وبسايت
سايت يا وبسايت، مجموعهاي از صفحات وب است که داراي يک دامنه اينترنتي مشترکاند و روي اينترنت قرار ميگيرد. سايتها مزاياي فراواني براي مديران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهمترين آن ميتوان به تأثير سايت در اطلاعرساني، بازاريابي، ايجاد قابليتهاي جديد تبليغاتي، در دسترس بودن، فعاليت در خارج از مرزهاي جغرافيايي و درآمدزايي اشاره کرد.
سايتهاي پويا: مناسب براي افراد، سازمانها و شرکتهايي که بهدفعات نياز به ايجاد تغييرات دارند. محتوا توسط افراد عادي که دسترسي به سيستم مديريت محتوا داشته باشند قابلتغيير است. از مزيتهاي آن عدم محدوديت در ايجاد، تغيير يا حذف مطالب، تصاوير، صفحات و . است.
پيشنهاد:
پيشنهاد ما براي شرکت محترم مذکور، طراحي وبسايت از نوع ديناميک جهت نمايش محصولات و خدمات در فضاي آنلاين است تا از اين طريق دسترسي همکاران، بازاريابان و نهايتاً مشتري نهايي به محصولات جهت معرفي، فروش و يا خريد، سهل شود.
برآورد هزينه:
فضاي ميزباني: نامحدود در تگزاس روي سيستم Linux بهصورت يکساله 70.000 تومان
دامنه COM: Directi و بهصورت يکساله 50.000 تومان
هزينه طراحي: ديناميک، بر اساس OSWP و زبان برنامهنويسي PHP 460.000 تومان
تکميل محتوا: شامل گردآوري و تکميل محتواي صفحات سايت اعم از درباره ما، تماس با ما، فرمهاي تماس و سفارش، گالري محصولات، خدمات و تصاوير و . 50.000 تومان
ارتقاء و بهينهسازي سايت (سئو)
به مجموعه فعاليتهاي تخصصي که بر روي وبسايت صورت ميگيرد تا در نتايج جستجو در رتبههاي بالاتري قرار گيرد بهينهسازي سايت يا سئو ميگويند. بهينهسازي سايت که يکي از روشهاي اصلي بازاريابي اينترنتي محسوب ميشود با بهبود وضعيت وبسايت، سبب افزايش بازديدکننده و نهايتاً افزايش فروش و ارائه خدمات خواهد شد.
عملکرد:
عمده بازديدکنندگان سايت توسط موتورهاي جستجو هدايت ميشوند بنابراين نميتوان نسبت به آنها بيتوجه بود. باگذشت زمان خزندهها يا روباتهاي موتورهاي جستجوگر از سايت بازديد کرده و اطلاعات موردنظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتي خود ثبت ميکنند. موتورهاي جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوريتمهاي خاص خود امتيازي را به هر يک از صفحات سايت نسبت به يک کلمه کليدي ميدهند زماني که کاربري خدمات، کالا يا موضوع خاصي را جستجو ميکند با مراجعه به بانک اطلاعاتي خود ليستي از سايتهاي مرتبط را جمعآوري و بر اساس امتياز آنها را مرتب کرده و به کاربر نمايش ميدهد.
اکثر کاربران فقط به صفحه اول ليست توجه ميکنند معمولاً نتيجه در همان صفحه اول يا دوم است و اين اهميت معرفي و بهينهسازي وبسايت در موتورهاي جستجو را نشان ميدهد.
پيشنهاد:
پيشنهاد ما براي شرکت محترم مذکور، ارائه خدمات بهينهسازي وبسايت در سطح 6 (کامل) ميباشد.
برآورد هزينه:
هزينه بهينهسازي کامل وبسايت (سطح 6) مبلغ 620.000 تومان است.
تبليغات در اينترنت (بازاريابي آنلاين)
روشهاي تبليغاتي در تجارت الکترونيک که عمدتاً مبتني بر تبليغات اينترنتي ست با توجه به استفاده از فنّاوريهاي روز دنيا هزينه بسيار پايينتري را متوجه تبليغ دهندگان ميکند از طرفي هم با افزايش کاربران اينترنت بازار هدف بزرگي را شامل ميشود که ميتواند موفقيت تبليغات را رقم بزند.
پيشنهاد و برآورد هزينه:
تبليغات در وبلاگها: وبلاگها به نسبت اعتبار سرويسدهنده و محتوا موردتوجه موتورهاي جستجو هستند که سبب ميشود بتوان بهعنوان يک رسانه تبليغاتي از آن بهره برد. هزينه: 130.000 تومان
تبليغات در نيازمنديهاي اينترنتي: با توجه به گسترش استفاده از نيازمنديهاي اينترنتي و محتواي زيادي که در خود گنجاندهاند از امتياز بالايي در موتورهاي جستجو برخوردارند بنابراين سبب نمايش تبليغات در صفحات اول و دوم ليست موتورهاي جستجو ميشود. هزينه: 200.000 تومان
تبليغات در شبکههاي اجتماعي: افزايش حضور شبکههاي اجتماعي درگوشيهاي موبايل و رشد استفاده از دادههاي اينترنتي تمايل شرکتهاي تجاري را براي تبليغات توسعه داده است. هزينه: 60.000 تومان
تبليغات در فرومها: بهواسطه بحثها و تبادلنظرهاي انجامشده معمولاً کاربران بسياري دارند که با ثبت تبليغات در آنها ميتوان از پتانسيل آنها نيز بهره برد. هزينه: 40.000 تومان
تبليغات کليکي (بنر تبليغاتي): در سيستم پرداخت به ازاي کليک (PPC)، تبليغات در سايتهاي مختلف نمايش داده ميشود و فقط به ميزاني که بازديدکنندگان بر روي آنها کليک ميکنند از حساب تبليغ دهنده برداشت ميشود. هزينه: 150.000 تومان ماهيانه
تبليغات در جستجوگرها: کاربران از مبتدي تا حرفهاي از جستجوگرها براي پيدا کردن سايت بهره ميبرند و بهواسطه ترافيک بالا سبب افزايش چشمگير بازديدکننده ميشوند. هزينه: 426.000 تومان ماهيانه
تبليغات هدفمند (بازاريابي مستقيم)
در اين روش، افرادي که بازاريابي ميشوند مستقيماً از بازار هدف انتخاب ميشوند. بازاريابي مستقيم قابلاندازهگيري بوده و قابليت پيگيري دارد، به اين مفهوم که ميتوان درصد موفقيت بازاريابي را مشخص نمود.
پيشنهاد و برآورد هزينه:
پست مستقيم: يک اسلحه واقعاً کارا جهت هدف گرفتن بخش خاصي از بازار هدف است. همچنين وسيلهاي مناسب براي اطلاعرساني در زمينههايي مانند: فروشهاي فوقالعاده، تخفيف فصلي، يادآوري اينکه شرکت مشتريان قبلي خود را از ياد نبرده و شيوهاي مناسب جهت اطلاعرساني بيواسطه و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان کنوني است. هزينه: 1.250 تومان هر نامه + محتوا + ارسال
پيامک تبليغاتي: استفاده از پيام کوتاه در بين مردم جهان از محبوبيت زيادي برخوردار است. به عقيده بسياري، به دليل ارزان بودن بهسرعت فراگير شده است. هزينه: 11 تومان هر پيامک
تبليغات در رسانهها: استفاده از پتانسيل رسانههاي محلي، مانند رومهها و نشريات محلي، نيازمنديها، ماهنامه و هفتهنامههاي تبليغاتي محلي علاوه بر کاهش هزينه اجرايي، سبب افزايش برد تبليغاتي و دسترسي راحتتر به بازار هدف ميشود. هزينه: نيازمند بررسي
تبليغات محيطي: ديوارنوشتهها، بيلبورد، تبليغات داخل خطوط مترو، ايستگاههاي اتوبوس، پلهاي عابر و مکانهاي عمومي مانند هتلها، پارکها، شهرها و… مکانهاي خوبي براي تبليغات محيطي هستند. تبليغات محيطي يک شيوه مناسب براي به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتري به مراکز خريد و درواقع آخرين شانس توليدکنندگان جهت معرفي محصولشان است. هزينه: نيازمند بررسي
درباره این سایت